REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO „www.helloqueen.pl"
1. Postanowienia ogólne
Poniższy regulamin określa warunki oraz sposób świadczenia usług drogą elektroniczną a także prowadzonej sprzedaży online z pośrednictwem strony internetowej sklepu internetowego www.helloqueen.pl przez Daniela Mroczkowska z siedzibą w Mławie ( Parcele Łomskie 23, 06-500 Mława), Działalność Nierejestrowana
Kontakt z sprzedawcą odbywa się za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej ( [email protected])
- telefonu ( +48 720 779 485) | od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00
- formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie https://helloqueen.pl/kontakt/
Regulamin dostępny jest nieprzerwalnie na stronie internetowej (www.helloqueen.pl) w sposób umożliwiający jego pozyskanie oraz zachowanie dzięki wydrukowaniu bądź zapisaniu w formie PDF na nośniku zewnętrznym [Załącznik nr 1 – Regulamin PDF]
2. Definicje
- Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku | * z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
- Klient – osoba fizyczna, która dokonuje zamówienia w ramach sklepu internetowego
- Towar – produkt/ produkty prezentowane w sklepie internetowym ( opis każdego produktu dostępny jest przy każdym z produktów
- Zamówienie – oświadczenie klienta, dążące bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, które określa wybranych produkt(towar) oraz jego ilość
3. Umowa zawarcia sprzedaży
Informacje o Towarach podane na stronie internetowej sklepu helloqueen.pl, w szczególności ich opisy, parametry techniczne, użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy.
Wszystkie dostępne towary prezentowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych (zostały legalnie wprowadzone na Polski rynek).
Warunkiem złożenia zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
Zamówienie zostaje złożone przez klienta do sprzedawcy w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży. Oferta złożona w formie elektronicznej wiąże Klienta w momencie przesłania na podany adres poczty elektronicznej potwierdzenia złożenia zamówienia i przyjęcie go do realizacji (potwierdzenie złożonego zamówienia, stanowi część oświadczenia Sprzedawcy o przyjęciu oferty klienta i z chwilą otrzymania jej przez Klienta zawarta zostaje UMOWA SPRZEDAŻY).
Po zawarciu umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza klientowi jej warunki przesyłając na adres poczty elektronicznej klienta.
4. Dostawa
Dostawa towarów odbywa się tylko na terenie Polski. Realizowana jest pod wskazany przez klienta adres podczas składania zamówienia. Klient może wybrać następujące formy dostawy:
- za pośrednictwem firmy kurierskiej (czas realizacji: 2-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty)
- za pośrednictwem usług Inpost paczkomaty (czas realizacji 2-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty)
W wyjątkowych okolicznościach (święta, dni ustawowo wolne od pracy, okres natężonych prac kurierskich) dostarczenie przesyłki może ulec wydłużeniu.
Koszty dostawy zostaną wskazane każdorazowo podczas składania zamówienia.
- w przypadku wydłużenia czasu dostawy klient zostanie poinformowany podczas składania zamówienia bądź w komunikacji mailowej ( nie później niż 24h po złożeniu zamówienia)
Sprzedawca, dostarczy wraz z towarem paragon/dowód zakupu (w zależności od woli klienta) obejmującą dostarczone towary.
5. Ceny i metody płatności
Ceny towarów podawane są w polskich złotych (PLN). Klient ma możliwość wyboru następujących metody płatności:
- przelew bankowy na wskazany numer konta w informacji przesłanej klientowi ( realizacja zamówienia rozpocznie się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sprzedającego)
- za pośrednictwem usługi Blue Media
- za pobraniem
Klient ma obowiązek dokonać zapłaty za zamówiony towar maksymalnie w ciągu 4 dni roboczych. W przypadku braku płatności w wyżej podanym terminie, po uprzednim wezwaniu do zapłaty sprzedający ma możliwość odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego
6.Uprawnienia do odstąpienia od umowy - zwrot towaru
Klient ( będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może od niej odstąpić bez podania przyczyny. Odstąpienie nastąpić może poprzez złożenie stosowanego oświadczenia w terminie 14 dni.
Klient ma możliwość sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać z gotowego wzorca [Załącznik nr 2 – wzorzec]. Termin 14 dni naliczany jest od dnia w którym nastąpiło dostarczenie towaru do klienta. Oświadczenie powinno zostać wysłane drogą mailową na adres: [email protected]
Sprzedawca w momencie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zobowiązany jest do przesłania na adres email konsumenta potwierdzenia otrzymania oświadczenia.
Towar zwracany przez klienta powinien zostać odesłany na koszt klienta. Towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie metki nienaruszone.
Towar powinien zostać niezwłocznie zwrócony przez klienta wraz z oryginałem oświadczenia, które również zostało przesłane drogą email oraz paragon, który został dołączony do zakupionego towaru.
SKLEP Helloqueen
Daniela Mroczkowska
Ul. Parcele Łomskie 23
06-500 Mława
Email: [email protected]
Tel. +48 720 779 485
Sprzedawca ma obowiązek zwrotu gotówki (wartość towaru) na podane przez klienta w oświadczeniu konto bankowe nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.
Z powodu niedostarczenia przesyłek zwrotnych przez Pocztę Polską na adres Helloqueen, firma nie ponosi odpowiedzialności za brak odbioru lub zagubioną paczkę. Towar zwracany przez klienta powinien być wysłany z potwierdzeniem odbioru.
Sprzedawca odpowiada wobec klienta, w tym również klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określnych w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres:
SKLEP Helloqueen
Daniela Mroczkowska
Ul. Parcele Łomskie 23
06-500 Mława
Email: [email protected]
Tel. +48 720 779 485
Celem rozpatrzenia reklamacji towaru, klient powinien przesłać reklamowany towar oraz dołączenie potwierdzenia zakupu (paragon/rachunek). Towar należy przesłać na adres wskazany powyżej wraz z wypełnionym oświadczeniem dotyczącym reklamacji [Załącznik nr 3 – oświadczenie] na adres wskazany powyżej.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji maksymalnie w trakcie 14 dni. roboczych.
W przypadku niewystarczającej ilości informacji przekazanej przez klienta do sprzedającego, sprzedawca ma prawo wezwać klienta do uzupełnienia informacji.
Sprzedawca w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji odeśle naprawiony bądź nowy, wolny od wad towar na wskazany przez klienta adres na koszt sprzedawcy.
8. Wymiana
Zakupiony towar można wymienić na inny rozmiar do 14 dni od otrzymania produktu. Wymieniany produkt powinien:
– nie posiadać oznak użytkowania,
– posiadać zachowane oryginalne metki,
Wymieniany produkt należy odesłać na adres wskazany poniżej dołączając jednocześnie dowód zakupu oraz informacje dla sprzedającego na jaki rozmiar wymienić produkt i na jaki adres odesłać.
SKLEP Helloqueen
Daniela Mroczkowska
Ul. Parcele Łomskie 23
06-500 Mława
Email: [email protected]
Tel. +48 720 779 485
9. Karta podarunkowa (Voucher)
Warunki ogólne „Karty upominkowej”
Niniejsze Zasady oraz warunki dotyczą kart upominkowych ( nazywane również w dalszej części VOUCHER) kupionych za pośrednictwem naszej strony internetowej www.helloqueen.pl
Kupując kartę upominkową do sklepu Helloqueen.pl akceptujesz niniejsze zasady i warunki.
Karty upominkowej możesz wykorzystać tylko w sklepie www.helloqueen.pl
Dostawa
Data dostawy karty upominkowej zależy od formy w jakiej została zamówiona.
Voucher zamówiony w formie elektronicznej zostanie przesłany na adres email wskazany przez zamawiającego najpóźniej w przeciągu 24h od momentu opłacenia zamówienia
Voucher zamówiony w formie papierowej zostanie przesłany na wskazany adres dostawy najpóźniej w przeciągu 7 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia.
Okres ważności
Karta upominkowa (Voucher) ważny jest 6 miesięcy od momentu zakupu. Po upłynięciu okresu ważności nie można zapłacić karta upominkową ani jej ponownie aktywować.
9. Ochrona danych osobowych
Podane przez klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności
10. Postanowienia końcowe
- który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania Cywilnego.
- który nie jest konsumentem w rozumieniu art.22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę.